999e inlägget

Är helt sjukt trött för att ens skriva, men jag gör ett försök.

Innan jag åkte iväg ikväll kommer hela familjen in i köket och ser helt överlyckliga ut. Liam hade precis använt toan för första gången i sitt liv. Aww, lillplutten håller på att bli stor.

Annars så har kvällen spenderats på en typisk amerikansk pub/biljard/matställe place. Drog med mig Jennifer för att träffa Mara och Marina. Sen träffade vi några fler folk som var jätte trevliga också! Alltid kul med nya kontakter.

Och btw vill jag bara fråga. Hur många gymmar i skjorta egentligen? Tydligen tyckte en tjej på mitt gym att man kunde göra det. Only in America!


(kvinnan i gult)


Kommentarer
Postat av: Matilda

När jag gymma på sporthallen brukade de vara en kille där som gymma i jeans!

2012-04-10 @ 17:51:40
URL: http://wrigsjo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0