söndag

Förstår verkligen inte vart min trötthet kommer ifrån men idag har jag verkligen inte orkat gör något. Legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Har så djävulskt ont i ryggen och magen, men sånt får man ta. Och sen så stör jag mig så grymt mycket att jag inte kan ta upp min iphone och pilla lite på den. Känner mig helt naken utan den. Men det får jag väl också ta.

Nu peppar jag istället till på onsdag då min pojkvän kommer på besök! GAAH kommer blir helt jäkla awesome. Sen peppar jag även att jag fyller 20 om 6 dagar. AWESOME!
Allt är ganska awesome just nu när jag tänker efter. Man ska inte klaga!


Aw vad liten Liam ser ut här. Tänk att han har växt så mycket på bara 2 månader. Gullplutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0