Onsdag

Började denna dag med att köra Maddox till skolan och sedan direkt efter det åka med Liam till gymnastiken. Jonna hade anmält honom till en ny grupp. Det var ungefär samma upplägg som på den förra dock tyckte jag att denna gympa hall var bättre.

Vi åkte hem efter gympan, åt lunch, hade nap-time och sedan var det bara att åka tillbaka till Maddox skola för att hämta upp honom.
Våra eftermiddags planer var att åka till SteppingStones för att leka. Bensinen höll dock på att ta slut så var tvungen att svänga förbi en bensinmack innan vi åkte iväg.
Väl där fattar jag ingenting. Dom har satt tejplappar över bensin märkena och allting är bara allmänt konstigt. Jag frågar om hjälp av en man som jobbar där och han hjälper mig.
När allting var tankat och klart så frågar mannen om jag vill gå på date med honom..Haha! Tackar så hjärtligt för frågan men nej tack. Då säger han: But we can go shoppin like friends? (Han är mexican och hans engelska är gräsligt dålig) Nej ingen shopping där heller.
Eftersom jag inte kan vara elak säger jag att jag kan komma tillbaka nästa gång jag ska tanka så kan ha få mitt nummer. Så den bensinmacken åker jag inte till igen! HA!

Eftermiddagen spenderades i vilket fall som helst på SteppingStones. Mycket bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0