lördagen

Från 9-1 jobbade jag. Eftersom vädret inte var det bästa på morgonen bestämde jag mig för att ta med barnen till Steppingstones. Vi hade jätte kul tillsammans och de lekte hur mycket som helst med alla vatten leksakerna som fanns där.

När jag slutade runt 1 så tog jag de lugnt i några timmar tills jag till slut gav mig ut på en PW på två timmar. Vädret var helt plötsligt underbart och med bra musik i öronen kändes allting bra!
När jag gick förbi Wiltons Highschool såg jag publik som satt på läktaren vid fotbolls planen. Bestämde mig för att gå dit och det slutade med att jag fick se 15 min av en lacrosse match. Riktigt kul att se det faktiskt. Dock märkte jag efter ett tag att jag satt på motståndarnas läktare, men men det gör ju inte så mycket. Det var bra iallafall!

På kvällen vid 6 började jag jobba igen. Jag och barnen satte på hög musik och dansade loss i vardagsrummet i någon timme tills det var dags för middag.
När jag hade lagt båda barnen kom Jennifer över och spenderade hela kvällen här med mig och Jonna och Ryan. Vi hade en riktigt bra kväll och den slutade på bästa sättet. Justin Biebers film! Fick till och med Jennifer att fälla några tårar. HA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0