helgen

I lördags vaknade jag upp alldeles försent och åkte hem. Min mobil (och mitt bankkort) blev stulen i fredags och mitt alarm på min andra mobil funkade inte.
Åkte iallafall hem och styrde upp allting och Jennifer kom över för att trösta mig. Fick lite nervösa samanbrott och så vidare men allting löste sig till slut! Nej, jag fick inte tillbaka något av sakerna, men jag lugnade mer mig.

Spenderade lördag kväll hos Erica och Keith med familjen plus Ryans föräldrar. Vi åt god mat och spelade spel. Är så himla glad att jag har kommit till denna familj och att deras släkt är lika knäpp som mig. Haha!

Nu är vi tillbaka hemma igen och jag har inget speciellt planerat för dagen. Får se vad som kommer upp..
PUSS och KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0