baby I love you so much

Dagen kunde ju absolut börjat bättre och inte inne på toan i några timmar...
Hur som kom Jennifer över vid nio och vi åkte till Stamford för att ta tåget in till NYC. Kan ju inte påstå att jag kände mig som världens bästa sällskap när jag mådde skit hela tiden. (förlåt jennifer)
Efter lite gående tog vi oss tillbaka till grand central för att hitta en buss som kunde ta oss till Newark Airport. Där mötte vi upp Patrik.
Kändes så bra att slänga sig i hans armar och bara pussa på honom!
Sedan under eftermiddagen har vi bara åkt taxi, buss, tåg och till slut bil hem.

Patrik är helt slut och somnar vilken sekund som helst och jag mår fortfarande inget vidare. Så ikväll ska vi somna tidigt helt enkelt.
Godnatt!


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0