103rd birthday

Vaknade bredvid min fina vän Jennifer idag. Vi låg kvar i sängen i någon timme tills Ryan frågade om jag skulle följa med till deras släkt nu på eftermiddagen. Sjävklart var mitt svar ja så det var bara att fixa i ordning sig och åka iväg!

Väl där blev det mat i mängder. Har sagt det förut med Italienare är bra på det här med mat. Fick massor med goda saker! Dock lurar dom alltid på mig att prova allting och idag blev det något starkt så jag nästan satte i halsen. Haha! Inte super gott kanske, men det gick ju ner.

Anledningen till att vi åkte dit var att Gramma Lucy fyllde 103 år idag! Kan ni förstå det? 103 år gammal! Helt otroligt!
När man pratar med henne är hon inte alls som man tror att 103 åring ska vara. Hon har riktigt bra minne, kan prata bra och kan läsa utan sina glasögon! Den kvinnan inspererar mig!

Vi åt tårta och sedan bar det av hemmåt.

Snart kommer Jennifer över igen och vi ska nörda BB eller bara ha allmänt trevligt som vanligt!











PUSS och KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0