Ja, jag har sjukt tråkigt..

1. Vilken svordom använder du mest? Fan

2. Äger du en iPod? Nej faktiskt inte.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu ingenting, men förut 06:30

4. Hur många resväskor äger du? Minst 10

5. Använder du flip-floppar? Hahah ofta flip-floppar, flip-flopps heter det. Och nej det gör jag inte.

6. Var köper du dina matvaror ifrån? Hemköp eller Priso

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar nog hellre bilden.

8. Vilken var den senaste filmen du såg? I hennes skor

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hela familjen eller med en kompis? Hum, ja eftersom jag ser min familj varje dag så skulle det vara en kompis jag inte träffar så ofta!

10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Resa, långt bort här ifrån! Maldiverna så klart!

11. Har någon någonsin kallat dig lat? Flera flera gånger, fråga min familj..

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Sånt använder jag inte längre.

14. Vilken är världens bästa artist just nu? Justin Bieber och Mohombi!

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Jajamensan, den håller jag för mig själv. Alldeles för privat! (Vet att alla blev supernyfikna nu haha)

16. När var det senast någon stötte på dig? Idag? Igår? I förrgår?

17. Vad åt du till middag senast? Oxfilé och potatisgratäng. Fint ska det va på en Måndag!

18 Använder du huvtröjor? Oja, himla ofta!

19. Kan du vissla? Jajamensan!

20. Vem var den senaste som ringde dig? Niklas

21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Något som gör looper!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Klart, alla pratar skit om alla, och så är världen. Himla orättvis.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 013. Eller är det riktnummer? Hahah?

24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja absolut, hela tiden!

25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Jag har inte mätt faktiskt..

26. Hur många syskon har du? En liten liten lillasyster.

27. Är du blyg inför det motsatta könet? Absolut inte, mycket enklare att prata med killar. Dom förstår!

28. Vilken film kan du alla replikerna till? Justin Biebers film

29. Äger du några popband t-shirts? Justin Bieber

30. När flög du senast? När jag flög hem från Alanya.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stycken

32. Läser du för skojs skull? Nej aldrig. Eller jo typ Veckorevyn och sånt. Annars inte!

33. Pratar du några andra språk? Jag kan svenska, engelska och lite spanska.

34. Diskar du din egen disk? Ja ibland. Ibland inte. Vi hjälps åt.

35. Har du gråtit offentligt? Har jag säkert. Kommer inte ihåg något just nu, men med all säkerhet. Jag är en liptjej.

36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid!

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill ha en tatuering på överinnerarm och en piercing i naveln.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Varför inte? Jag har inget emot att betal för jag har pengar så det räcker och blir över till alla. ;)

40. Kan du kasta macka? Jag brukar äta upp min macka, men jag kastar oftast den sista kanten.

41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men jag gillar deras flagga, den är fin.

42. Vad har du med dig in på bion? Mig själv och någon annan förhoppningsvis. Skulle aldrig gå själv och vara mobbad där. Sen har jag förstås med mig popcorn och fanta exotic.

43. Vem var din favoritlärare och varför? Jag har inga lärare längre!

44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej

45. Vad har du för väder? Just nu, natt med stjärnklar himmel!

46. Har du en blogg? Nej, men jag ska skaffa en snart..

47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi och IV

48. Gillar du att flyga? Hatar starten och landningen (då tjuter jag) men annars går det bra.

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlig

50. När sov du senast på golvet?
Sover inte på golvet. Isådana fall med en madrass och det har inte hänt på länge.

51. Vilken är din favoritdrink? Malibu-Orange

52. Gillar du din boende-situation? Ja absolut. Tycker om min mamma och pappa!

53. Vilken är din mammas hemstad? Köping (HAHA, alltid kul att reta henne för dialekten och för att hon kanske kommer från en annan del av köping) PUSS mamma, du vet att jag älskar dig <3

54. Din pappas hemstad? Skänninge

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6 minst.

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej inte just nu. Men skulle gärna vilja byta mina tomma vardag till något mer fullbokat och stressigt liv!

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag var himla gullig hela tiden.

58. Vilken är din favoritfrukt? Röda (inte för röda) äpplen och Clementiner.

59. Äger du en digitalkamera? Absolut!

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20! WÖHÖ!!!

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Hahah, eftersom jag själv inte kan stava eller prata rätt så är jag absolut inte det! Blir dock arg på folk som jämt ska hålla på och rätt mig! COME ON, jag lär mig ändå aldrig :)

62. Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte om jag tror på det, om någon bevisar det tror jag på det. Men jag hoppas faktiskt. Det skulle vara ganska intressant!

63 Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Ja du, det vet personen själv...

64. Tror du att Gud är man eller kvinna? För det första tror jag inte på gud, men eftersom alla har avbildat Gud som en man i kyrkan osv, så är det nog en man.

65. Vad var det senaste du åt? Oxfilé och potatisgratäng som jag sa lite längre upp.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Med killar kommer jag nog bäst överrens. De förstår mycket bättre och dömer inte som tjejer gör. Men det finns vissa tjejer i min omgivning som förstår mig helt och hållet och inte alls dömer. Dom tycker jag om!

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? De hörde en sång på radion på sjukhuset där de sjöng Beatrice i.

68. Gillar du senap? Nej!

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Just nu säger jag ingenting till mig själv. Lyssnar på konstig musik och hoppas att livet vänder om snart och blir till det bättre. En vacker dag blir det så!

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja det skulle jag gärna göra!

71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Nej som tur är inte!

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.

73. Tycker du om att krama folk? Jag kramar folk hela tiden. Då blir man glad.

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Njae, det beror på. Man kan faktiskt glömma. Men när folk inte svarar på sms (host host Elin) så blir man ju lite irriterad ;)

75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Sophies resa

76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hayden Panettiere? (Whut)




77. Vad är du allergisk mot? Pälsdjur, pollen, skaldjur, dun, damm.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej inte direkt.

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Bert säkert. Hahah, nej jag vet inte. Kanske Benjamin eller nått. Jag ska fråga mamma imorgon fan ;)

80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Går på toa.

81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Kan faktiskt inte välja någon.

82. Vad får dig att gråta? Allt just nu.

83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ruuuuumpan

84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen.

85. Vem är din knasigaste vän och varför? Det måste nog vara Elin.S (USA). Finns inga ord hur knäpp, glömsk, trög och helt underbar hon är. Finns verkligen ingen som henne.

86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Kissat utomhus. HIHI busigt.

87. Vilken musikkonsert var du på senast? Putte i Parken. Var väl Far East Movment vi såg sist tror jag. Sjuuuukt grymma!

88. Vad har du för färg på tandborsten? Rosa!

89. Har du varit med på tv någon gång? Japp. I sommras syndes jag lite sådär ganska mycket. Och sedan blev jag intervjuad när jag var mindre när vi var på någon mässa eller något tror jag.

90. Har du levande blommor hemma? Ja dom är inte döda än iallafall. Mamma är ganska nogrann med sånt.

91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Rosa, vitt och svart

92. Har du körkort? Klart!

93. Har du en bästis? Har haft en bästis, bästa vän, sedan jag var liten. Vi har delat hjärta och enda sedan den dagen har jag alltid haft någon att prata med om allt, skratta åt allt och göra oförglömliga resor med. Men nu är vi isär, vet inte riktigt hur jag ska klara mig. Men jag försöker! Det är Elin.S för er som inte har gissat det ännu.

94. Hur ser dina sängkläder ut? Vitt, grått, rutigt.

95. Vad får dig att koppla av? Justin Bieber, musik och spikmattan.

96. När skrattade du hjärtligt senast? Lördags.

97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Jag har ingenaning. Ska åka Ålandskryssing, för sånt gör min mormor och morfar jämt. Dom har kul, så då ska jag också ha kul! Sen ska jag resa jorden runt.

98. Vilken var din bästa ålder? 16, 17 kanske?

99. Berätta om någonting du ångrar. Jag ångrar saker i mitt liv. Att jag lät folk uttnyttja mig, att jag lät folk såra mig, att jag själv sårade. Men om jag hade ångrat och gjort om allt det, hade inte livet sett ut som det gjort idag. Och jag vill nog inte ändra på det. Men visst jag ångrar saker.

100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Resa eller flytta till USA!



Nu vet ni ännu mera om mig. Kul för er. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0