TORSDAG








Lånade några bilder från Amanda som togs i Måndags!

Jag har precis kommit ut ur duschen, kollat klart på 2 grey's avsnitt och nu ska jag fixa till mig. Ska träffa Josse på stan om det blir som det är tänkt och ikväll ska jag på dejt med Fia!

Imorgon ska jag jobba på Bomässan i Cloetta Center. Blir med all säkerhet roligare än att sitta hemma och vänta på besked från de ställen jag har sökt till. Iofs är sista ansökningsdagen idag, så lite kan jag ändra men sen är det kört. Och jag hoppas, jag verkligen hoppas att jag får jobbet, eller iallafall intervjun! Jag vill det så gärna!
Hoppas med mig nu folk!

Ett litet hjärta till dig, du som är som du är, du som är himla bra <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tyckte verkligen att det stod "Har precis kommit ut ur garderoben" haha, bara sådär.

Nåväl, ville mest önska dig ett stort lycka till!

Puss

2011-09-01 @ 16:08:36
URL: http://karlssonamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0