ONSDAGEN DEN TJUGOÅTTONDE SEPTEMBER

Just i detta nu befinner jag mig i lägenheten. Imorse klockan tio hade jag tid på vårdcentralen. Alltid lika kul att gå dit (eller?) Fick någon tjej som hette Elin eller liknande. Vi gick in till ett rum jag satte mig och tog av mig jackan. Hon bara satt där och kollade på mig, fick en lite sådan där obehaglig känsla när det är tyst så jag brast ut i ett as garv. Hon hade ett sten ansikte och sedan efter vad som kändes en evighet sa hon, jaha vad är det för fel på dig då? Hon kollade i mitt öra och ja självklart har jag öroninflammation. Just my luck som alltid! Men jag överlever faktiskt. Gör himla ont, men ska hämta ut pencelin snart när jag ska på stan. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0