helgens bravader

Hela helgen har gått åt till att jobba på mässan.

I lördags efter en lång dag var det bara raka vägen hem för att fixa till sig lite för att sedan trippa i väg i klackskor med blommor i ena handen och en stor väska i andra.
50 års fest och avskedsfest var det som var kvällens huvudpunkt.
En riktigt rolig/sorlig/trevlig kväll med bra folk. Kunde inte haft det bättre.

Kvällen slutade på ågatan med Elin, Lousie & Danne. Vi gick dock skiljda vägar sedan och jag gick till BK där jag fick titta på när folk fyllekäkade. Rätt kul ändå!

Idag, sista dagen på mässan, var det som roligast. Alla små söta barn kom fram till oss och ville ha popcorn. Skulle kunna sno med mig en unge, så mycket vill jag ha barn. Haha, men jag ska vänta, lovar!

Kvällen har spenderats hemma med trevligt sällskap. Kollat på Idol och Bond.

Nu väntar sängen, för imorgon, ska jag säga hejdå till min allra första/bästa vän. Vill inte ens tänka på det egentligen..

Mycket text blev det, sorry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0