greta skrattar

Efter en helg på en ö är jag ganska så slut. Har ramlat på berg, stenar, mossa och i granar. Men jag har även hunnit med att prova på vattenskidor för första gången i mitt liv, prata skit med en gammal praktikant lärare från skolan, skratta åt dåliga skämt, fiskat och sjungit snappsvisor.

För att summera så blev helgen mycket lyckad!

När jag vaknade upp idag kände jag att jag hade sådan träningsvärk efter vattenskidåkningen, så när jag kom hem drog jag på mig träningskläder och gav mig ut på en powerwalk i mna easytone i en timme. Himla skönt!

Nu ska jag väl tycka synd om mig själv, leta jobb och bara ha allmänt tråkigt. Hoppas ni lider med mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0