fin torsdag

Idag har dagen spenderats med min fina vän Elin.
Vi satt framför datorn och hipp som happ pratade vi med Gurkan & Crille (mer kända från BigBrother). Och ni som har läst tidigare vet att jag var helt besatt av BB förut. Så jag liknade lite en fjortis tjej som skrek och garvade om vart annat. Till slut fick jag igång min mic och så satt vi där och pratade. Trevliga prickar det där.



Annars har jag varit barnvakt ikväll när det vankades hockey match för några i familjen i Ekängen. Gjorde lite fruktsallad, spelade pingis, pusslade, spelade spel och kollade på tv. Dom ungarna vet hur man ska hålla igång iallafall. Slutade kvällen med att lilltjejen somnade i soffan med ena armen runt hunden och andra om mitt ben. Då tycker jag om mitt liv lite extra. Sånt är mys!

Kände att det blev lite mycket text, men det gör inget. Nu är jag glad, eller nästan. Kommer inte vara helt glad på ett tag, men det kommer, jag lovar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0