5 september 2011

Godmorgon!

Ni vet när man halvsover men ändå så läser man ett sms och kommer absolut inte ihåg någonting när man vaknar. Det har jag gjort inatt/imorse. Två sms som jag helt totalt glömt bort att jag hade läst. Lite läskigt är det allt.

Hur som helst. Idag är dagen jag ska säga hejdå-farväl-vi hörs-vi ses-ta hand om dig- ha ett bra år osv. Jag har försökt att förtränga den här dagen så mycket som möjligt, men nu är den här.
Det var egentligen du & jag som skulle åka nu! Jag fick ingen familj, men du fick drömfamiljen. Och jag är så glad för din skull förstås! Men det skulle vart vi som korsade Atlanten tillsammans nu!

Nu ska jag fixa mig, ser förskräcklig ut som alltid på morgonen!
Hörs sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0