Gårdagen

Har inte kunnat blogga från mobilen och kände att jag skulle vara lite social igår.
Igår morse satte jag mig på tåget mot Oslo med min fina vän Amanda. Det var redan bestämt sedan innan att Amanda skulle åka, och då kände jag för att överraska killarna så jag följde med. 6 timmar tog det och under de timmarna hann vi med:
x Klia varandra / Massera varandra
x Äta choklad
x Sova
x Äta frukost på Mc Donalds
x Bli upp raggade av två marokaner (stavar man så?)
x Prata
x Kolla på folk på perrongerna och fundera vart de skulle eller vem de skulle träffa
x Skratta
Efter alla dessa timmar kom vi äntligen fram. Jag gömde mig bakom några saker medans Amanda stod och väntade på killarna + Matilda. Till slut kom dom och då hoppade jag fram. Riktigt kul att se deras ansikt uttryck!
Resterande dagen blev det mat, vil, förfest, fix och utgång. Himla trevlig kväll. Och nu kan jag äntligen säga att jag har provat på utelivet i Oslo. Luux var himla najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0