15:15

Hej hopp i lingonskogen.

Känner mig ganska så trött då jag i princip inte gjort någonting idag. Haha, ibland kan det vara skönt att ha sådana dagar också!

Vänner börjar lida mot sitt slut och jag undrar vilken serie jag ska börja kolla på nu? Frågan är om jag ska se om grey's igen. Äsh, det är sånt som märks.

Annars, har jag fyllt i lite papper som ska lämnas in på BK idag. Eller Julia ska lämna in dom och kolla upp mitt schema. Kan vara ganska bra att veta hur det blir om jag ska jobba eller inte i helgen.
Och på tal om jobb, jag ska på intervju imorgon! Yej me! Men mer om det senare!

Nu ska jag väl fräsha till mig och gå ner med papprerna till Jullebull.

Talk to you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0