USA 2012

Då var det äntligen bestämt. Det som jag velat säga till er så länge men inte kunnat för att jag var osäker om det skulle bli av (som förra gången), men nu är flygbiljetterna nästan bokade och det står inskrivet att den 9e januari åker jag från Arlanda mot NYC för mitt livs äventyr. Första stoppet blir skolan, men sedan den 13e får jag äntligen träffa denna fin fina familj som jag har pratat med.
Familjen har två små gulle killar till barn, den ena blond och har helt sjukt blåa ögon, medans den andra är brunhårig och bruna ögon. Sötisar helt enkelt.
De bor i Connecticut, och bara en timme med bil från NYC. Galet är vad det är!
Tror och hoppas att detta blir jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0