555:e inlägget

Detta inlägg kommer handla om hemligheten jag har burit inom mig ett tag.
Jag ville inte ha för höga förhoppningar och inte ta ut någon seger i förskott, men nu har jag med all rätt att göra det.

En familj med trillingar kontaktade mig för flera dagar sedan. Vi pratade på skype och jag fick prata med hela familjen. Verkade verkligen mycket bra.
Efter samtalet mailade vi lite med varandra och kollade närmare på varandras profiler. Jag började verkligen att tycka om denna familj, men som sagt efter alla andra familjer som sagt nej och varit allmänt tråkiga hade jag inte för höga förhoppningar. Men hade även "never say never" i bakhuvudet och gav det en chans.
Idag fick jag mail igen. De sa att de verkligen gillade mig och ville prata med mig en gång till!
Så ikväll har vi pratat. De sa att de ska bara prata med kontoret och att de antagligen kommer att välja mig.

Seriöst jag svävar på moln. Så länge som jag har velat så blir det antagligen äntligen av.

KÖR BARA KÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0