you are the shining light

Igår hade jag en himla bra dag. Jag lämnade in min nyckel till skåpet i skolan, åt jordgubbar vid ån, hade balträning och slappade hemma.

Idag vaknade jag och vet ni vad? Jag satte på mig träningskläder för att egentligen gå ut på en power-walk men det slutade med att jag sprang i en halvtimme i stället. Himla duktig var jag får jag lov att säga.
Nu har jag städat rummet, duschat, ätit frukost och kollat på Ellen show. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske spela spel eller något sådant roligt.  
Bilder från igår kan ni få senare idag när jag har en sladd till mobilen.

Ikväll är det iallafall party för att fira att skolan är slut!
Sen får vi inte glömma att min fina pojkvän kommer också.
Hörs!


Dig tycker jag om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0