HEJDÅ HEMLÄXOR, PROV OCH UPPSATSER

Ohhhhh herregud. Jag är klar med skolan. Det är helt offattbart. Jag har inga rester, jag har gjort alla prov och alla uppsater.

Jag är klar, fattar ni det? Helt sjukt. Jag ska då aldrig mer göra en uppsats om saker jag inte förstår mig på eller bryr mig om. Aldrig mer göra ett prov på konstiga svenska ord som jag aldrig kommer använda. Aldrig aldrig aldrig göra läxor. Nej, jag har slitit i skolan sen 6års och haft det himla jobbigt och nu är jag äntligen klar. Jag tänker inte sätta mig i en skolbänk en gång till och lyssna på ämnen som inte intresserar mig.
(Det tänker jag bara göra när/om jag hittar något jag vill jobba med som jag MÅSTE läsa på universitet eller extra kurser för, annars inte)



PUSSSSS på allting just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0