bapabapbapbap

En fredagkväll som denna sitter jag uppkrupen i soffan och kollar på Talang. Jag har sjukt tråkigt och vill egentligen göra något, gå runt ån eller vad som helst. Men jag har inte orken och det finns inga folk som vill leka med mig ikväll. Jaja, får stå ut helt enkelt!

Idag har vi gjort klart vårat första studentlakan! Känns himla skönt att allt peppande till studenten har börjat nu. Inte mycket kvar i skolan direkt. Har två inlämningar kvar, ska försöka göra klart en idag. Men vem försöker jag lura, tror jag verkligen själv att jag skriver en inläming ikväll. Njaa, hoppas jag överträffar mig själv iallafall ;)

Nu ska jag kolla vidare på talang.
Puss så länge, vi lär höras under kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0