sunshine

Vi åkte inte till Berg, det blev Sturefors och det var minst lika trevligt.
När vi kom hem var det bara raka vägen till Stångebros ishall för min del. Där väntade den sista 5 timmars träningen. Den var riktigt rolig och jag hade även på mig klackskorna jag ska dansa i, i två hela timmar. Tycker jag var riktigt grymt gjort av mig.

Imorgon är den stora dagen. BAL-dagen! Jag är nervös (eller nej, mer pirrig) och så exalterad. Imorgon får jag ta på mig klänningen som jag fick i julklapp, vara en prinsessa för en dag och ha ett stor leende på läpparna hela dagen.

Vi lär nog inte höras så mycket imorgon om jag känner mig själv rätt.
Men söndag kan jag nog ge er ett par fina bilder.

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0