Student 2011


Hej hallå här har ni en nybakad student!

Igår var dagen som jag har väntat på i flera, flera år när pluggandet var som jobbigast. Att äntligen få sluta skolan, ge sig ut på nya äventyr och få nya erfarenheter. Hela livet har vi nu framför oss och det är helt upp till oss själva vad vi vill göra med det. Det känns så läskigt, men ändå så spännande.

Studenten kan inte beskrivas, det var bara helt underbart. Tårarna var framme flera gånger och jag njöt varje minut jag hade igår. Allt var perfekt!












Fyra bilder från dagen.

Nu ska jag kanske ta tag i mig själv och börja packa (jag tänkte skriva plugga hahaha men sånt har jag ju inte längre)

PUSS finisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0