SOLSIDAN

Vaknade upp av att min syster kom in och sa att frukosten var klar. Jag och Felix gick upp och tada..där har min syster dukat upp fint och köpt nybakat bröd. Gullig tjej kan jag säga!
Annars under dagen har jag hunnit med att: lämna Felix vid tåget, tvättat, bäddat, hjälpt mamma med små grejer, hjälpt henne att gå, tränat med Amanda och lekt med min kära lilla Morris. (En hund för er som undrar)
Snart ska jag föna mitt hår och sen tar jag med mig Morris ut för en promenad och tar bilen för att hämta upp jossa för att sedan lämna av Morris hos sin familj.

Annars klockan 8 kommer jag i vilket fall som helst sitta bänkad framför tvn och se det efterlängtade "Solsidan"!



VI HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0