Of tonight

"Glädje kommer till dig när du inte söker den, när du är upptagen med vardagliga göromål. Glädje kan, liksom solljuset, slinka igenom den smalaste springa". - Anne Swärd


Barngympan gick jätte bra! Dock glömde jag min tröja i hallen. Inte kul, men Lillen skulle kanske gå förbi där imorgon och hämta upp den. Himla gulligt!

Nu sitter jag i min säng hos pappa. Kollar upp och ser vadå?
x En styck sovande syster i min fotända
x En stycke balklänning
x Ett ton med böcker
x En ouppackad väska
x En uppslagen engelska bok

Kul rum jag har!

Nu ska jag återgå till att göra engelskan klar så att mina ögonlock äntligen kan få vila. Dom åker ner hela tiden. Borde finns så man kan hålla dom uppe på något sätt.
Det ska bli mitt nästa uppfinnar projekt!
HAHA.
Puss godnatt sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0