nothing more to say

Ja, det tog en bra tid för mig att sätta mig här och skriva ett inlägg. Men vet ni, jag har inte haft ork till att göra det. Jag har istället spenderat tid med min pojkvän och Josse. Vi har haft det jätte bra kan jag säga er!
Idag så åkte Felix hem till sig och jag (hurtig som jag är) gick till gymmet med Amanda och tog ett bodytoning pass. Herregud, hann inte med någonting av alla steg. (Hur ska de gå på balen) Visserligen så går det nog lite långsammare på balen och man får längre tid att lära sig. ;)
Hur som helst så klarade jag hela passet så all credddd till mig!
Nu är jag hemma hos pappa och ligger i sängen och är vaken. Varför vet jag inte, mår dåligt bara. Men för att få mig att må bättre höjer jag bara blicken över datorn och kollar på en heeeeelt underbar vacker klänning!
Nej nu ska jag lägga mig ner och sova. Pusssss

Kommentarer
Postat av: Amanda

wöööhöö, vi kommer bli så tränade inför balen och studenten:D

2011-01-03 @ 17:34:22
URL: http://karlssonamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0