lots of loooove

Bodybumpen med Amanda var riktigt tuff. Kommer garaneterat ha rejäl träningsvärk när jag vaknar.

Hur som helst, så duschade jag på gymmet. När jag sedan stod och bytte om satt de tre tjejer och pratade skit om alla sina vänner och även hur dom kunde lämna varandra på nyår. Alltid kul att lyssna på folks konversationer. Jag vet jag älskar att tjuvlyssna.
När jag väl var klar tog jag bilen och åkte till pappas jobb och han fick sedan köra mig till staden för att jag skulle träffa Alex och Patricia. Vi skulle ta våran sista fika med Alex innan hon åker till Stockholm och sedan hem till Nya Zeeland. :/ Väldigt tråkigt måste jag säga. Kommer saknar den tjejen!

Nu ligger jag i bäddsoffan med min syster och hon har tydligen somnat. Så jag ligger uppe och kollar youtube.

Hörs och ses hörni!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha, min träningsvärk har precis gått över XD

ses sen <3

2011-01-09 @ 11:26:41
URL: http://karlssonamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0