14 januari

Inatt så hade jag väldigt svåra problem med att sova.
Min mamma ligger på sjukhus så jag drömde så klart en hemsk dröm om det. Jag kände mig jätte dålig så därför åkte jag upp till sjukhuset idag för att hälsa på henne.
Om ni kände mig så vet man nog att jag har skräck för sjukhus. Men jag låg till och med bredvid mamma när hon hade slangar och grejer på sig. Då har man blivit duktig!

Annars har dagen känns lite halvt trög. Skulle på en intervju med en kristdemokrat men det förflyttades till eftermiddagen och eftersom jag var på sjukhuset då behövde jag inte komma.

Snart ska jag dra mig mot resecentrum för att möta upp min pojkvän.
De ska bli tacos,tv och film kväll idag hade jag tänkt. Hoppas han nöjer sig med det. :)

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0