Just like a boomerang

Ikväll har jag rensat och städat i mitt rum (mest i garderoben).
Jag börjar redan få panik för vad jag ska ha med mig till USA och vad jag ska låta vara hemma. Hur många skor, hur många bikinis (jag har tusen), hur många jeans? Asså det här får mig att freak out lite.

Allting börjar kännas som att det är rätt så nära nu. I veckan ska jag ta tag i alla papper och sånt som ska skrivas på. Sen på fredag är det exakt en månad tills jag åker. Paniken rusar fram och jag vet inte hur jag ska klara av allt det här. Säga hejdå till alla kommer bli det jobbigaste, men jag är så himla glad att jag äääntligen gör något åt mitt liv. Jag längtar men ändå inte. Förstår ni mina virrigheter?

Nej nu är det slut babblat.
Föresten fick jag mail från familjen i fredags där pappan i familjen tagit kort på renar som var utanför deras fönster. Han skrev att det fanns 3 stycken på bilen (när det egentligen bara var två). Han skickade sedan ett till mail fem minuter efter och skrev:
"I realize there are only 2 deer in the picture but there was a 3rd deer in the yard not in the picture. I promise I can count, and I didn't just finish all the glogg!"

Haha skön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0