For a spell or two

Jag börjar få panik. Idag (19 december) är det bara fyra veckor kvar tills jag åker.
Fyra veckor kan gå så otroligt snabbt, och så otroligt sakta. Men de här fyra veckorna kommer gå för fort. För fort för mig att säga hejdå till de fina människorna som finns kvar här. Det är det som oroar mig mest. Hur mycket jag kommer sakna dessa människor. Men annars vill jag bara dit och leva livet nu med en gång! Det är ju där jag hör hemma, det är där jag kan se mig själv leva. Här i Linköping finns det inget för mig kvar.

But who am I to talk, jag ändrar åsikt hela tiden. Only time will tell...

Annars så är familjen pretty awesome! De mailar mig lite titt som tätt och berättar det senaste. Idag skrev pappan LOL till mig så jag dog lite när jag läste det haha. Skön kille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0