det här med att bli au pair

Började morgonen med att träna! Duktigt gjort!
Vid halv ett tog jag mig in till stan för att egentligen köpa julklappar. Slutade med att jag kom hem med grejer till mig själv istället, (Dock sådan saker som är ganska viktiga och behövs nu med en gång) men de gjorde inget alls!

Det här med att bli Au Pair krävs lite arbete. Nu har jag precis ring runt till läkarhuset, (för att beställa tid för hälsoundersökning) polisen (polisregisterutdrag) och till CulturalCare (för att fixa med mitt visum). Är långt ifrån klar med allting och det känns som det är hundrasjuttioelva papper att skriva på. Men snart så!
Fick ett mail från familjen inatt att de just nu håller på att flytta för fullt och möblera i alla rum. Sedan sa de även att de hämtar upp mig på Madison Square Garden (how awesome?) dagarna efter jag varit på skolan. GREAT, så slipper jag leta mig ur New York och hem till dom!



Där ska jag minsann bo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0