peppen på deppen

Idag har jag suttit med min uppsats och försökt att få ihop 2000 ord. Det gick nästan. Jag känner mig nöjd och jag hoppas att Florre känner likadant!

Annars har jag försökt mig på att dricka kaffe. Jag måste verkligen ta tag i mitt liv och bete mig som en vuxen. Grejen är den att jag gillar varken te eller kaffe, så nu ska jag små tvinga i mig kaffe varje morgon för att se om det ger någon effekt. Dessutom ska jag försöka mig på att vara hurtig så mycket som möjligt och ingen skräp mat på vardagar och helst inte överhuvudtaget. Nu ska det verkligen gå.
PLUS att jag ska ha det där förbannade körkortet snart också! Ni får tro på mig lite och peppa mig så går det nog vägen.

Nu ska jag hoppa i säng, bredvid min syster. Hon har nämligen gått och lagt sig där så jag joinar henne i min stora säng så hörs vi kanske imorgon efter barnisgympis.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0