MÅNDAG

Ibland är livet allt bra.
Efter att varje måndag lider mot sitt slut så längtar jag så fruktansvärt mycket tills nästa måndag kommer. De är då jag får va med alla små söta barn i 3 timmar igen. Ni fattar inte hur underbar känslan är att få lära dom att till exempel göra kullerbytta eller göra lekar med dom. Det är så otroligt kul och jag längtar något enormt till jag får bli au pair.

Annars då, jo mitt liv är jätte bra, dock kan jag säga till er att jag har fått ett riktigt vidrigt skavsår på min pektå. (Säger man så?) Hur som helst, det gör ont när jag går och den ömmar i princip hela tiden. Men men, snart är den borta så det blir kanoners det här.

Nej vet ni, jag har inget att sura för. Jag pluggar min teori, pluggar mitt skolplugg och jag har fin fina vänner. Kan inte bli mycket bättre.

Puss och Hej så hörs vi snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0