Speeedbump

Det har varit en sjukt kul mini helg i stockholm.

Vi tog ett tåg från Linköping halv 8 på morgonen. Vi började att skriva vårat manus och fixade kameran.
När vi kom fram till Stockholm ska jag och Patricia gå igenom en sådan där snurrdörr. Patricia springer in för att hinna med den och den stannar i typ 1 sekund. Tjejen framför säger högt:
"Amen shiit, turister". Då fick Patricia lite damp på henne och sa:
"Nej för vi har ju absolut inte sådan här i Linköping och jag har aldrig sett något sådant här".
Asså tjejen är helt blåst, inte Patricia utan den andra. Så vi hade lite halvt damp där ett tag men det gick över. Vi försökte hitta riksdagen och det gick kanon. Filmade utanför och sedan fick vi komma in för att gå på en privat rundvandring. Lite coolt var det allt tycker jag!

Där efter försökte vi leta efter vårat hotell. Det tog en stund men till slut hittade vi.
Vi fick rumsnyckeln och de sa att vårat rum låg på plan 4. Vi gick in i hissen och det stod på knapparna:
"B, 1, 2, 3 och sen 5". Dock var 5an ditklistrad med en vanlig papperslapp. Vi tryckte på 5an för vi trodde de gjorde så för att skoja. Men det roliga var ju att hissen gick till 5an ändå. Och ingen annan knapp funkade till 4an. Så ja vi hade ett budgetrum. Det fanns ingen toa på rummet och ingen dusch. Så jag och Crille låg och as garva där ett tag.

Annars var helgen super kul! Utekvällen var väldigt lyckad och vi kom hem runt halv fyra på morgonen. Grymt kul!

Nu ska jag fixa svenskan sen blir det nog lite ferrari åkande. ;)
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0