Söndag 7 november



Har varit borta i helgen hos mina kusiner och hos min mormor och morfar. Jag tog bilen och åkte upp själv med hög musik och försökte rensa mina tankar. Trots att jag körde riktigt försiktigt kom det ändå ett rådjur fram hoppande mitt framför bilen så jag fick tvärbromsa. Som tur var skadades varken jag, bilen eller rådjuret.
Helgen var både avslappnande och kul.
Nu är jag hemma och jag försöker få ihop en bra uppsats till psykologin. Går sådär, men jag jobbar på det.
Ska dra mig mot sängen för att fortsätta plugga lite.
Annars hörs vi när jag har tid, lite att göra nu innan vi drar oss mot the big city på fredag. Menar såklart Stockholm!
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0