mission

Hallå små barn.

Idag var dagen som kallas studiedag. Och ändå kom jag till skolan 8.10 för att göra ett religion prov. Gick kanon bra men jag satt i 20 minuter så det kändes lite halvt onödigt.
När jag var klar gick jag ner mot stan med Matilda och Susanna och vi satte oss på waynes för att fika lite. Matilda gick sedan efter en stund och jag och susanna satt där från 9 till 12 och pratade om allt och ingenting. Var riktigt kul och mysigt!
Efter mötte jag sedan upp Elin och vi gick och köpte hårfärg.
Hemma hos mig blev det mycket hår kan jag säga. Först locka vi Elins hår, sen färgade vi mitt hår och sist så lockade vi Josses hår. En riktig hårfixar dag helt enkelt.

Så tusen tack till Josse och Elin som gjorde mitt hår så fint! Ni får se bild imorgon när jag är hos pappsen igen.

Nu ska jag sussa! Puss och Hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0