min dag idag!

Hallå där!

Idag är dagen som jag har väntat på i flera flera år och månader. Jag blev med körkort idag! Ni fattar inte hur underbart det var att äntligen se på skärmen att det stod GODKÄNT med en grön fet text. Hela mitt hjärta hoppade till och jag ville verkligen skrika rakt ut, men eftersom jag inte kände resten av personerna där inne lät jag bli.
Direkt ringde jag folk och smsade. Sen överraskade jag mammi på jobbet och sen tog jag hennes bil och drog till pappas jobb för att visa hur duktig jag var. Hahaha. Hela dagen slutade med att jag fick skjutsa runt på folk.
Men det är det värt kan jag säga.

Nu har mammi bjudit ut mig på resturang så vi ska fira mig och körkortet. Hahah låter som att körkortet är en person. Men hur som helst ska jag göra mig iordning nu så får nu alla ha en bra kväll.
Puss och grattis till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0