framtiden ligger i dina händer

Jag har nu gått och blivit med gymkort. Så himla skönt det känns. Och nu kan jag verkligen inte komma med bortförklarningar för nu betalar jag för det!
Så nu ska jag kötta gärnet!

Annars så går livet väldigt bra, skickar snart in min ansökan om au pair, skickar in inlämningar till skolan och gör läxor i tid. Duktigt bea, duktigt!

Nu ska jag ta hand om mig själv och duscha, eller nej, jag ska bada och ha inpackning och raka ben! Ny och fräsh Bea kommer ut ur duschen strax.

See you soon!

Kommentarer
Postat av: Fabiansigrun

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-07-04 @ 08:10:41
URL: http://fabiansigrun.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0