Aldrig som du

Hej gott folk!

Igår blev det inga bilder från balklänningen men ni kan ju hoppas att jag hinner lägga in några ikväll efter att jag har skrivit klart mitt religions arbete.

Igår hamnade jag hos Fia efter att ha varit lite fylletaxi. Där var det lite folk och kvällen slutade med att jag låg i soffan och halv sov.
Pappa ringde mig vid 2 så jag fick åka och hämta och lämna dom. Sen ringde mamma så då fick jag hämta och lämna dom också. Jag var hemma igen vid halv fyra om jag inte minns fel.
Idag råkade jag sova till 2 men det tyckte jag allt att jag förtjänade.

Nu ska jag skriva klart min religion arbete.
Vi hoppas att vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Religionsarbetet kan dra åt helvete </3 haha

2010-11-28 @ 18:26:08
URL: http://karlssonamanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0