20 november

Hallå folk!

Igår jobbade jag som sagt över på IVet. Vi var klara runt halv sju. Så jag var ganska övertrött när jag kom hem. Men jag och Ida peppade lite och sen kom Josse och Amanda. Vi gjorde mat och kollade på Idol. Blev kanoners kväll om ni frågar mig.

Idag vaknade jag mig Josse bredvid mig. Hon är söt när hon sover (haha det där lät perverst). Vi gick upp och åt lite frukost och la oss sen i sängen igen för att lata oss lite. Sen drog vi oss mot stan men där var vi inte länge. Nu är vi tillbaka här igen och vi ska gå vinterljus med min familj och familjen j.
Det är min dag och kväll.
Vi får höras när vi hörs.
Puss och Hej!













Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Vad kul att du gillade den! Jag trivdes verkligen superbra i den :) Den kostade 4900 kr om jag minns rätt :) sen hade jag även en underkjol med som kostade 700 kr och även handskar och sådär med :).

Kram!

2010-11-20 @ 23:35:49
URL: http://rossannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0