VARFÖR?

Kan ni säga mig varför man alltid har den värsta träningsvärken dag två för?
Har så djävulskt ont att det finns inte!

Hur som helst så var jag på tomtenatta med min mamma förut. Och ja, jag har konstaterat att det finns människor till allt! Till exempel när jag var på BikBok så kollade jag på en tröja. En tjej kom bakifrån mig och går rätt in i mig så jag lägger mig på hela bordet med tröjor på. Har du inget som helst vett i huvudet kvinna. Bad hon om ursäkt undrar ni. Nej kan jag säga kort och gott.

Nej hörni, nu ska vi inte vara sånna. Imorgon ska jag först "små operera" min arm, sen blir det föräldrar fika på mitt IV val. På kvällen sen ska jag och Elin jobba i Norrköping. Så min dag blir fullspäckad.

Vi får höras när vi hörs för på lördag kommer världens bästa släkt hit!
Puss och Kram kära barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0