Dec. 13, 2010

Nu ligger jag här i min säng bredvid en söööt Josse! Vi har nämligen varit på hockey så vi missade Ung & Bortskämd så vi försöker se det nu. Går sådär, eftersom det hackar...

Inatt så var det lucia movie night. För er som inte förstår vad det är så kan jag säga er så här:
- Tre filmer från 23:30-07:00
- Smörgås, läsk, festis, popcorn, energiedryck
- Mycket sittande i en stol i biosalongen.

Det var riktigt kul faktiskt och jag sov inte en enda sekund. Crille följde med mig hem sen vid 7 på morgonen när det var slut. Vi "kollade" på lucia men somnade sen i 30 minuter tills det var dags att gå till skolan.
Skolan gick super bra annars, kanske lite övertrött och lite för långt snack med rektorn men det gick bra.
Efter skolan drog jag och Crille till Folkpartiet för att intervjua en tjej där. Gick kanoners.

Hockeyn var riktigt underhållande, det tycker både jag och josse. Massor slagsmål och massor mål = Glada tjejer. HIHIH.

Nu ska vi kolla klart och sen sova!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0