Lördag

Idag är jag på besök i Stockholm.

Pappa och jag bestämde oss igår för att hälsa på min "stor" kusiner här i stockholm idag. Så vi tog vårat pick och pack och åkte från Köping vid halv två tiden.
Väl framme i Stockholm fick jag träffa mina kusiner (plus farbror, fru till kusin, flickvänner till kusiner och kusinbarn) som jag inte har sett på flera år. Var i vilket fall som helst jätte kul att träffa dom igen. De hade julklapps utdelningen och till och med jag fick julklappar. Gulligt värre av dom!

När vi var klara skjutsade pappa mig hem till Felix. Så det är där jag befinner mig just nu. Dock utan Felix och Casado (Felixs "rumskompis") för de är på någon konsert med Erik Prydz. Så ja, jag försöker underhålla mig själv med lite Mr Bean på tvn.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0