Julafton

Hallå på er gott folk!
Hoppas ni alla hade en riktigt fin julafton. Det hade jag kan jag säga direkt.

Började dagen med att äta frukost och sedan åkte vi till stugan. Där var det iskallt (eftersom ingen är där på vintern) så vi satt i soffan med jacka, filtar och massor med tröjor.
Vi åkte sedan vidare till kyrkogården för att tända ljus och sedan hem för att förbereda inför att kusinerna skulle komma.
Tomten kom för att dela ut några julklappar och sedan var det dags för julmiddagen som vanligt. Till slut kom vi till julklappsutdelningen. Och oj vad jag blev överraskad.
Mamma sa åt mig att gå och hämta min present som fanns i hennes jackficka i garderoben. Jag gick så klart dit och öppnar dörren (som man gör i typ askungen ni vet med två dörrar) och hittar min dröm klänning där. Min balklänning. Jag vart sååå chockad och glad!
Alla presenter som jag fick var så klart jätte bra och fina. Men klänningen var nog bäst!










Tre snabba från julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0