Grattis Josse!

Jag ligger här i mammas säng och kollar på SATC. Älskar verkligen den filmen. Så ska mitt liv se ut någon gång, eller garderoben, de fina kläderna och sååklart, de fina skorna! LOVE LOVE LOVE!

Idag så vaknade jag upp med en nybliven 18åring som heter Josse! Hon var som vanligt väldigt glad men idag var hon extra glad och jag tror det är för att hennes stora dag äntligen var här. Vi vaknade va ett x antal sms av ett flertal person som sa grattis. Tur att hon har så fina vänner, familj och släkt som bryr sig mycket om henne och säger grattis, det ska hon vara glad för! Det är du värd Josse!

Nu ska jag kolla vidare och försöka att bli frisk för idag mår jag inget bra!
Puss och Hej!

Kommentarer
Postat av: josseeee

Tack söta älskade beaaaaaa :D <3

2010-12-12 @ 12:35:13
URL: http://funnylittlewoorld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0