En rubrik

Nu är jag anmäld till balen med Adam.
Riktigt spännande ska de bli men framför allt jobbigt att gå upp alla söndagar för att träna i kanske 2 timmar. Men men det kommer säkert blir hur kul som helst!

Jag borde väll sova, men kan jag? Nej, det är som vanligt. Ligger uppe, kollar olika serier och sen när klockan kanske är halv 2 somnar jag.
Varför kan jag inte vara som Ida och lägga mig tidigt. Fast hon är lite pajas och ibland går och lägger sig för tidigt. Hihi. (Du vet att jag tycker om dig massor)

Nej nu ska jag inte störa er mer, eller vadå störa? Ni går ju in här för ni vill läsa om mitt fin fina liv ;)
Pusssssshej ni borde se en grej!


Kommentarer
Postat av: anonym

är du tillsammans med felix? du skriver inget om honom

2010-12-15 @ 00:58:02
Postat av: idaaa

haha, du skulle va gald om du var som jag ;) puss på kommentaren ovan också :D

2010-12-15 @ 09:32:37
Postat av: felix

Erhmm... hon behöver inte skriva nått, älskar henne oavsett :)

2010-12-15 @ 13:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0