Dag 15 – Mina drömmar

Tänk på det här nu: Det är bara MINA DRÖMMAR!

Jag drömmer om att någon gång i mitt liv flytta till USA. Allra helst till LA. Där ska jag bo i ett helt enormt hus med med privat strand där min stora båt ska stå. En stor walk-in closet ska jag också ha, det är ett måste!
Jag ska ha två hundar, två små chihuahuor. De ska följa med överallt.
Jag är lyckligt gift och våran honeymooon gick till Maldiverna. Vi har tre barn tillsammans som får de allra finaste kläderna, men dock ska dom inte vara allt för bortskämda.
Varje helg är de premiär på något nytt och vi är alltid bjudna.
För att summera alltihop är jag känd och rik. ;)

Men som jag sa, det är bara drömmar och ja, det är väldigt orealistiskt det vet jag om. Men man får drömma, det är inte förbjudet. ;)

KYSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0