Dag 08 – Ett ögonblick

Ett ögonblick. Det är så svårt att välja mellan alla upplevelser jag har haft. Men sedan kom jag fram till att det som har varit en riktigt upplevelse var när jag och min kompis Sofia åkte till Sydafrika för att hälsa på våran kompis Becca som bodde där under ett år.



















Vi var där under höstlovet i åttan + några dagar till. Det är en helt obeskrivlig resa som vi gjorde helt själv. Tänk er själva att vi stod där på londons flygplats och försökte att åka till Sydafrika men var nära att inte få åka för dom trodde vi hade rymt från våra föräldrar. Det var lite läskigt kan jag tala om..Men vi löste det till slut och kom fram till kapstaden.
Vi tre hade så himla kul den där veckan. Ett riktigt fint minne med fina vänner.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0