Dag 06 - Min dag

Jag började min dag att vakna bredvid en oerhört trött tjej: Josse. Och under de 30 minuterna som vi var hemma och fixade oss innan skolan så sa vi nog kanske 5 ord till varandra. Inte för att vi var tjuriga utan för vi vara bara så sega och trötta. Det är faktiskt skönt att ha en sådan vän så man inte behöver prata hela tiden. Vi förstår varandra ändå.
Vi vandrade iallafall senare iväg till skolan där vi började lektionerna med filosofi.
Där efter blev det lång rast tills det var dags för mentorstid då våran egna rektor kom för att diskutera det ena med det tredje.
Hade sedan muntlig religion diskussion och det gick ju kanoners.
Där efter en sjuinihelvete lång jävla håltimme tills det var dags för lite samhäll. Där efter vandrade jag, Jonas, Josse och Hampus ner till Missionskyrkan för att se skolans musik+estet klassare ha julkonsert. Mycket bra kan jag säga!
Där efter vandrade jag hem och här hemma har de inte hänt mycket förutom att jag har diskat.

Så det var väll min dag I guess.
Talk toooo you laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0