Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är det bästa som finns och dom tycker jag om så mycket!
Jag har haft världens bästa uppväxt tack vare dom!
Visst dom kan vara hur pinsamma som helst ibland men nu skäms jag inte lika mycket för dom som jag gjorde förut!

Mamma: Har alltid funnits där när jag har behövt henne. Hon ser direkt på mig när nått är fel och hon kan sätta sig in i min situation för vi är så pass lika. Jag tror alla tycker att just sin mamma är den bästa, men min mamma är det!

Pappa: Världens snällaste pappa. Han ställer upp när som helst om det gäller skjuts, pengar, läxor, funderingar och mycket mera! Vi är kanske är lite olika men det gör ingenting för mig, han är ju trots allt min pappa! Du är världens bästa pappa!

Som ni vet så skiljde sig mamma och pappa för ungefär två år sedan. Båda två har vuxit på ett eller annat sätt. Visst det har varit jobbiga perioder men man lär sig ju så mycket av sina upp och ner perioder, iallafall jag! Blev jätte chockad när de berättade för mig men på nått sätt tror jag båda två mår bättre i det här. Om dom mår bra, mår jag bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0